Nefunguje vám myčka?

15.10.2017

Kdo máte myčku, tak mi dáte za pravdu, že někdy je to s ní pěkný opruz. 

V poslední době spolu máme docela problémy. Dala jsem jí sůl, leštidlo i přesto ,že zatím používám tablety "vše v jednom", ale ta potvora stejně špatně myje. Nádobí už i skoro myji než ho do ní vložím a stejně to k ničemu není. Filtry mám vyčišťěné, ramena jsou také v pohodě, tak už vážně nevím co s tím. 

Tak jsem zase hledala na netu a našla úplně obyčejný recept, který mě opravdu nenapadl. Vložit do prázdné myčky na dno spodního koše hrnek s octem a spustit program s nejvyšší teplotou. Myslela jsem, že ocet je dobrý jen na vodní kámen, ale byla jsem mile překvapena, když mi z myčky odstranil i takovou tu zalezlou mastnotu. Myčka funguje a ještě je krásně vyčištěná. Vím, že pro většinu z vás to není žádná novinka, ale jsou i tací (včetně mě), koho to prostě nenapadlo. 

Takže pro ty z vás, kteří to neznají vyzkoušejte, já jsem nadšená:-) 

© 2017 DIY projekty. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky