Kde nakupovat suroviny?

10.10.2017

Trvalo mi skoro půl roku, než jsem si našla e-shopy, které mi vyhovují a stále nacházím a zkouším nové. Je jich hodně a každý je něčím specifický.


Hodně záleží na tom v jakém množství chcete vyrábět. Čím větší balení - tím větší sleva. Také je dobré si při objednávání uvědomit jakou mají různé suroviny trvanlivost, jak a kde by se měly skladovat (aby to u vás nevypadalo, jako když vás vykradli) a hlavně jestli je všechny spotřebujete. Pro mě je nejhorší, že chci vyzkoušet vždycky všechno a pak musím vymýšlet, jak upotřebit co zbude:-).

Z českých e-shopů mám nejraději "Ekokozu, Tvořivý svět a Kutilov

Ze zahraničních pak Aroma-Zone nebo Manske

Na pletení a háčkování objednávám příze DROPS např. u Ganella nebo Moje klubko

V klidu si e-shopy projděte a zjistěte si, kde mají jaké suroviny, dopravu, ceny a jak dlouho trvá než vám balíček dorazí. Dodavatelů je daleko víc a třeba vám bude vyhovovat úplně někdo jiný než mně.

Napište si seznam a držte se ho:-).  Jinak objednáte suroviny, které vůbec nepotřebujete.

Držím palce a přeji hodně štěstí při výrobě:-)

© 2017 DIY projekty. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky