Co je nového?

05.11.2020

Dneska jsem po dlouhé době zasedla k počítači a zjistila jsem, že jsem tady naposledy byla asi tři roky zpátky. Práce bylo moc a času málo, tři roky utekly jako voda a já jsem vlastně kromě práce a běžných povinností nestíhala nic jiného. Je mi to až líto, měli bychom mít čas na své koníčky. Když se mě někdo zeptá co jsem poslední tři roky dělala, tak bohužel musím říct, že nic zajímavého. Ráno do práce, večer z práce a o víkendech práce doma a na zahradě. Dalo by se to shrnout na práci a "práci". Takže teď, když mám zase trochu toho času navíc můžu pokračovat v psaní a věnovat se svým koníčkům :-). Momentálně je mým největším koníčkem pletení a výroba mýdel.

  1. Vyštrachala jsem jehlice a zjistila jsem, že se dá najít plno báječných návodů. Nejdřív jsem své pletařské umění vyzkoušela na šátku návod zde , pak jsem upletla dva nákrčníky, šálu, rozpletla cardigan a skončila jsem na ponožkách :-). Pletení ponožek jsem si zamilovala ze dvou důvodů - je to rychlé a hlavně jsou v nich nohy jako v bavlnce. 
  2. Moje dcera Míša oprášila formu na mýdlo a máme v plánu vyrobit vánoční balíčky pro sebe a kamarádky. Bude to parádní víkend, teda pokud objednané suroviny dorazí včas :-). Budou se vyrábět vánoční mýdla, svíčky, balzámy a tělové peelingy.
  3. No a teď zase nemám čas na čtení, protože před spaním pletu nebo připravuji recept na mýdlo, ale mám oblíbený seriál The Haunting of Hill House :-) 

Tak to je zatím pro dnešek asi všechno B.




© 2017 DIY projekty. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky